NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 1 990,00 Kč (76,42 Eur)
externí sklad
1-2 týdny
cena 2 590,00 Kč (99,46 Eur)
externí sklad
1-2 týdny
cena 490,00 Kč (18,82 Eur)
externí sklad
1-2 týdny

» Otázky a odpovědi

Vážení zákazníci, dne 1.9.2016 došlo k úpravě stránek a možnosti platby na dobírku. Platba předem již není možná. Veškeré zásilky provedené do 31.8.2016 budou v pořádku doručeny.

Text níže slouží pouze pro zákazníky s objednávkami provedenými do 31.8.2016.

ZA JAKOU DOBU ZBOŽÍ OBDRŽÍM?

Většina zboží je odesílána ze zahraničního skladu s dobou dodání 3-35 prac. dnů i více v případě svátků v zemi odeslání. Větší objednávky lze dodat expresně do 3-7 prac. dnů přes kurýra DHL. Některé vybrané tetovací sady jsou odesílané z ČR s dobou dodání 1-3 prac. dny.

75% zásilek – 10 – 14 prac. dnů

15% zásilek – 15 – 21 prac. dnů

5% zásilek – 22 – 28 prac. dnů

5% zásilek – 29 a více dnů (státní svátky/dovolené v zemi odeslání, zdržení na celnici)

 

PROČ U VĚTŠINY ZBOŽÍ NEMOHU PLATIT DOBÍRKOU?

Zboží odesílané ze zahraničí nelze hradit dobírkou, u doporučených zásilek ze zemí třetího světa tato možnost neexistuje.

Platbu lze provést mnoha způsoby:

1. Přes online platební kanál ComGate – celkem 15 způsobů od platby kartou až po online platbu na bankovní účet s okamžitým připsáním.

2. Na český nebo slovenský bankovní účet.

3. Složenkou České pošty nebo poštovním poukazem Slovenské pošty.

4. Paypal – nejrozšířenější platební systém na světě

Veškeré podrobnosti o možnostech platby naleznete také v INFORMACE O PLATBĚ.

 

KDE UPLATNÍM REKLAMACI KDYŽ ZBOŽÍ POCHÁZÍ ZE ZAHRANIČÍ?

Garantujeme 100% vyřízení reklamace u prodejce v zahraničí. V případě vady zboží Vám za naší asistence prodejce zboží vymění za nový kus nebo vrátí platbu.

Zboží nemusíte odesílat do zahraničí sami, provedeme to za Vás včetně průvodního dopisu v angličtině. Tato služba je samozřejmě zdarma.

 

ODKUD JE ZBOŽÍ ODESÍLÁNO?

25% zásilek je odesíláno ze skladu v USA jedná se především o inkousty.

25% zásilek je odesíláno ze skladu v Anglii a Holandsku.

50% zásilek je odesíláno ze skladu v Asii – HongKong.

 

KDE MOHU ZÁSILKU SLEDOVAT?

Veškeré objednávky jsou odesílány doporučeně s možností sledování. Většinu zásilek lze sledovat přímo na stránkách České pošty, expresní zásilky přes stránky DHL.


PROČ JE MOJE SLEDOVACÍ ČÍSLO NEFUNKČNÍ?

Sledovací číslo je dodáno o něco dříve než je zásilka skutečně podána. Z tohoto důvodu může být aktivní za 3-5 dnů.

 

KOLIK MĚ BUDOU STÁT CELNÍ POPLATKY?

V případě větší objednávky ze země mimo EU jsou veškeré položky automaticky rozděleny na více zásilek, tak aby každá byla do hodnoty 22Eur a nevznikla povinnost hradit celní poplatek. Pokud by byl i přesto celní poplatek vyměřen (hradí se při přebírání zásilky), celou částku Vám vrátíme zpět na bankovní účet.

Pro vrácení celních poplatků (clo, dph, deklarace) prosíme zašlete na email info@tattoo-store.cz foto dokladu kde je uvedena částka poplatku a také číslo bankovního účtu kam požadujete celou částku vrátit.

 

PŘIŠLO MI POŠKOZENÉ/JINÉ ZBOŽÍ, CO MÁM DĚLAT?

V případě, že Vám přišlo poškozené nebo zcela jiné zboží nezoufejte. Napište nám na info@tattoo-store.cz popř. zašlete foto poškozeného výrobku. Ihned kontaktujeme prodávajícího, který Vám odešle nový kus zboží.

 

PŘIŠLA MI POUZE ČÁST OBJEDNÁVKY, CO MÁM DĚLAT?

Pokud Vám přišla pouze část objednávky ujišťujeme, že je vše v pořádku. Většina objednávek je rozdělena na více zásilek tj. zbytek objednávky obdržíte v další zásilce nebo zásilkách.

 

MÁTE DALŠÍ OTÁZKY?

V tom případě nás kontaktujte na info@tattoo-store.cz

Odpovíme Vám v co nejkratší době.